Produsele cumpărate de la wifimag.ro pot fi returnate în următoarele situaţii:
În acest caz puteţi cere înlocuirea produsului cu unul conform (dacă există în oferta noastră) sau puteţi cere rambursarea contravalorii. De asemenea, se poate agrea să primiţi un alt produs, urmând să plătiţi diferenţa de preţ (dacă produsul înlocuitor este mai scump decât cel comandat iniţial), respectiv să vi se ramburseze diferenţa (dacă produsul înlocuitor este mai ieftin decât cel comandat iniţial).
Costurile de returnare şi de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de wifimag.ro.
Vă rugăm să returnaţi cât mai rapid produsul, pentru a putea fi înlocuit cu cel corect. Dacă produsul dorit de dvs. nu mai există în oferta noastră puteţi să cereţi rambursarea integrală a contravalorii.
Costurile de returnare şi de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de wifimag.ro.
Returnaţi produsul şi il vom înlocui imediat cu altul. În cazul în care produsul nu este disponibil în stocul nostru puteţi cere rambursarea contravalorii.
Costurile de returnare şi de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de wifimag.ro.
În cazul în care produsul nu poate fi reparat, îl vom înlocui cu unul identic sau similar ca specificaţii tehnice, în termen de maximum 15 de zile de la primirea produsului defect. Dacă produsul nu este disponibil în stocul wifimag.ro, puteţi cere rambursarea contravalorii acestuia.
Costurile de returnare şi de transport pentru produsul înlocuitor (dacă este cazul) vor fi suportate de cumpărator.
Conform legistaţiei în vigoare, clienţii persoane fizice au dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Renunţarea la cumparare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (fără semne de utilizare, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 30 de zile de la retur.
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul iniţial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau, la opţiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acestă clauză se aplică conform cu O.U.G. 34/2014, în cazul achiziţionarii de produse din acest website folosind tehnicile de comunicare la distanţă.